Blog vertalen

donderdag 29 november 2012

1ste date. Allerlei weetjes en tips voor de perfecte date.

Bij een eerste date vraagt men zich dikwijls af. Ben ik wel aantrekkelijk genoeg, zit mijn haar goed, wat moet ik als openingszin zeggen als ik mijn date ontmoet? Al deze vragen blijven onbeantwoord en  dikwijls zijn ze zodanig zenuwachtig dat ze verschillende malen naar het toilet moeten gaan. En wanneer het ogenblik er is dat je die persoon in levende lijve ontmoet valt de druk weg en kan je zonder aarzeling hem/haar aanspreken en evt mee uitvragen om lekker uit te gaan eten.
Je ontmoet iemand via een bij een eerste date vraagt men zich dikwijls af. ben ik wel aantrekkelijk genoeg, zit mijn haar goed, wat moet ik als openingszin zeggen als ik mijn date ontmoet? al deze vragen blijven onbeantwoord en  dikwijls zijn ze zodanig zenuwachtig dat ze verschillende malen naar het toilet moeten gaan. en wanneer het ogenblik er is dat je die persoon in levende lijve ontmoet valt de druk weg en kan je zonder aarzeling hem/haar aanspreken en evt mee uitvragen om lekker uit te gaan eten.
je ontmoet iemand via een datesite en wil elkander ontmoeten. Je wisselt elkanders gegegevens uit en spreekt een lokatie af en denk op voorhand wat je evt als activiteit wil doen. vraag dit dan ook aan je date of hij/zij ermee akkoord gaat. zo ben je 100% zeker op succes kwa activiteit.
Een klein cadeautje bij je eerste date kan geen kwaad maar overdrijf er niet in. bij de eerste date onmiddelijk een cadeau van 50euro geven is niet echt verstandig. vrouwen denken soms dat je meer op iets anders uit bent dan een gezellig avondje.  als je niet zeker bent. geef niks en bij een opeenvolgende date kun je dan iets moois kopen.
Welke activiteiten kun je doen en kun je als verassing eventueel ook doen voor je date.

- Een etentje in restaurant. let op met chinees, grieks enz.. niet iedereen is ervoor. je kiest beter voor de belgische/nederlandse/franse keuken.

- Een avondje bowlen. lekker ontspannend en ontladend. terwijl een glaasje cava of champagne en een dessertbordje en de avond kan niet stuk.

- Lekker met de auto naar de zee, eerst wat gaan eten en dan een gezellig babbeltje op het strand.

-Gewoon es op cafe ene gaan drinken. zorg dat het geen te luidruchtig cafe is.

- in iedere stad heb je wel een park met een vijver. zorg voor een grote handdoek, 2 borden, bestek, glazen, flesje cava, fruit, verse croisants en boterkoeken en zet dit allemaal op het gras dicht bij de vijver. mooier kan de date niet zijn!

Wat ik afraad als activiteit bij een eerste date.

- Thuis afspreken.

- Aan of in de discotheek.

- Luidruchtig cafe.

- Bij zijn/haar ouders thuis.

Dan de vraag, zie ik er goed uit.
Probeer jezelf niet teveel te forceren. je bent wie je bent en daar valt misschien de date voor of niet.
Zowieso voor het eigenlijke contact heeft de persoon je al gezien op foto.of webcam.
Dus dan ben je voor ong 30 percent goedgekeurd kwa uiterlijk. zit daar dus niet mee in.
Probeer gewoon zo goed mogelijk fris te zijn. was je volledig, poets je tanden, doe een lekkere parfum en okselspray aan.
Wat ik ook aanraad is dat je je parfum, okselspray en muntjes voor een frisse geur in uw auto legt.
Bij enige twijfel heb je het altijd bij de hand om zo onnodige geurtjes tegen te gaan..
Kijk altijd in de spiegel voor je naar je date vertrekt. zie dat de kleuren van je kledij past en 1 geheel is!
Jonge personen kiezen liefst iets jong, fris en fleurig terwijl meer oudere mensen beter wat neutraals kiezen. Je bent zo jong als je u voelt maar probeer dit niet altijd met kleren te uiten dit kan soms raar en verkeerd uitvallen want men zegt soms dat je aan de kleren ziet hoe het karakter van een persoon kan zijn.
Een openingszin, de meesten hebben het er moeilijk mee, terwijl je eigelijk jezelf moet zijn.
Wat bedoelen we hiermee,
probeer niet vals te zijn en jezelf te overtreffen.
Vanaf de eerste minuut  kan de hele dag of avond verknallen.
Als je niet grappig bent moet je niet onmiddelijk lachen en vragen, Jooo oe ist. dat is niet de persoon waar je date naar op zoek is.
Het is beter dat je dan serieus met een kleine smile zegt, hey ik ben vb danny. amai zeg wat was ik zenuwachtig zeg. Had jij ook dat gevoel? En zo kan je date beginnen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie.
We contacteren u terug binnen de 48u.
Mvg,
Team SV Company
http://www.date-fantasy.com